Reklamacje i zwroty
Reklamacja
Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy masz możliwość złożenia reklamacji do Sprzedawcy.
W tym celu skontaktuj się bezpośrednio ze Sprzedawcą. Jego dane znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup towaru.
Zalecamy podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.
Sprzedawca powinien ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.
Zwrot
Konsument i przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie.
Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia do sprzedawcy przed jego upływem. W celu dokonania zwrotu towaru skontaktuj się bezpośrednio ze Sprzedawcą. Jego dane znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup towaru.
Jeśli skorzystasz z tego uprawnienia otrzymasz zwrot od sprzedawcy wszystkich otrzymanych płatności, w tym kosztów dostawy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji.
Pamiętaj o odesłaniu towaru do sprzedawcy. Jako nadawca przesyłki to Ty odpowiadasz za jej bezpieczne zapakowanie tak, aby dotarła do sprzedającego nieuszkodzona, w tym celu:
- odpowiednio zabezpiecz towar – wybierz opakowanie dostosowane do towaru, np. karton, foliopak, odpowiednie wypełnienie przesyłki itp.
- usuń starą etykietę
- jeżeli zakupiony towar dotarł do Ciebie na palecie, również przygotuj przesyłkę zwrotną na palecie