Reklamacje i zwroty

Reklamacja

Jeżeli otrzymany towar jest wadliwy masz możliwość złożenia reklamacji do Sprzedawcy. 

W tym celu skontaktuj się bezpośrednio ze Sprzedawcą. Jego dane znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup towaru.

Zalecamy  podanie w opisie reklamacji informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaju i daty wystąpienia wady, żądania sposobu doprowadzenia produktu do zgodności z umową sprzedaży oraz danych kontaktowych składającego reklamację – ułatwi to i przyspieszy rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę. 

Sprzedawca powinien ustosunkować się do reklamacji w terminie 14 dni od daty jej otrzymania.

 

Zwrot

Konsument i przedsiębiorca na prawach konsumenta może odstąpić od umowy sprzedaży internetowej bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty objęcia rzeczy w posiadanie. 

Do zachowania tego terminu wystarczy wysłanie  oświadczenia do sprzedawcy przed jego upływem. W celu dokonania zwrotu towaru skontaktuj się bezpośrednio ze Sprzedawcą. Jego dane znajdziesz w wiadomości e-mail potwierdzającej zakup towaru.

Jeśli skorzystasz z tego uprawnienia  otrzymasz zwrot od sprzedawcy wszystkich otrzymanych płatności, w tym kosztów dostawy. Zwrot płatności dokonany zostanie przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Ciebie użyte w pierwotnej transakcji.

Pamiętaj o odesłaniu towaru do sprzedawcy. Jako nadawca przesyłki to Ty odpowiadasz za jej bezpieczne zapakowanie tak, aby dotarła do sprzedającego nieuszkodzona, w tym celu:

  • odpowiednio zabezpiecz towar – wybierz opakowanie dostosowane do towaru, np. karton, foliopak, odpowiednie wypełnienie przesyłki itp.
  • usuń starą etykietę
  • jeżeli zakupiony towar dotarł do Ciebie na palecie, również przygotuj przesyłkę zwrotną na palecie